تبلیغات
ساندويچ, ساندويچ پانل , ساندويچ پانل دیواری, ساندويچ پانل سقفی, ساندویچ پنل,ساندویچ پنل دیواری
تاریخ : 29 تير 1396
نویسنده : ماموت پانل دلیجان
 مزایای استفاده از ساندویچ پانل

مزایای استفاده از ساندویچ پانل زیاد است. امروزه با توجه به شرایط اقلیمی ، نیاز فراوان به ساخت مسکن و همچنین وجود مناطق زلزله خیز، مصالح مورد نیاز برای ساخت و ساز به شیوه های خاص مورد توجه است. با توجه به قرار داشتن ایران روی کمربند زلزله استفاده از مصالح مقاوم و سبک ضروری است . همچنین با رشد روز افزون جمعیت و افزایش فرسودگی ساختمان ها توجه بیشتری روی مساله ساخت و ساز و افزایش ایمنی آن شده است .

یکی از راه کارهای افزایش ایمنی استفاده از ساندویچ پانل است که در دو دهه اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ساندویچ پانل ها از دو لایه فلزی ورق استیل یا بتنی و یک لایه عایق که در وسط آن است (مانند ساندویچ) ساخته شده است . جنس آن ها عموما از آلوزینک ، گالوانیزه و آلومبنبوم است که دارای ویژگی های خاص خود می باشند.

 مزایای استفاده از ساندویچ پانل فراوان می باشد.

 
کاربردهای ساندویچ پانل

کاربردهای ساندویچ پانل بسیار زیاد است که می توان به ساخت کانکس های ثابت و متحرک ، خانه های پیش ساخته ، سوله ، کمپ اسکان موقت ، مجتمع های ورزشی ، کارخانه های صنعتی ، ساختمان های اداری و تجاری ، کلیساها ، ساختمان های مسکونی و ... اشاره کرد .
نصب این پانل ها به دلیل عایق بودنشان از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا باید با ظرافت کامل این کار انجام شود تا از نفوذ هر چیزی به داخل آن جلوگیری شود . که این وظیفه متخصصانی است که در این مورد آموزش دیده اند.
با توجه به مزایای استفاده از ساندویچ پانل، استفاده فراوانی به شکل های ساندویچ پانل دیواری، سقفی و سردخانه ای از آن می شود . مواد به کار رفته در این پانل ها پلی یورتان، پلی استایرن، پشم سنگ و پشم شیشه می باشد.


ساندویچ پانل دیواری -ساندویچ پانل سقفی دلیجان-09128663820]]>ساندويچ, ساندويچ پانل , ساندويچ پانل دیواری, ساندويچ پانل سقفی, ساندویچ پنل,ساندویچ پنل دیواری
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

آخرین مطالب

/
ساندويچ, ساندويچ پانل , ساندويچ پانل دیواری, ساندويچ پانل سقفی, ساندویچ پنل,ساندویچ پنل دیواری 09128663820

پاور بانک شارژر پاور بانک گن لاغری جیانتی پاور بانک خرید گن مردانه ساعت دیواری پاور بانک ست خیاطی همه کاره چرخ گوشت دستی خانگی خرید توپ لباسشویی 5040 عینک آفتابی استاندارد شارژر همراه آچار همه کاره آی نام فانی بافت دستکش سیلور تاچ خرید ساعت مچی کاسیو توپ لباسشویی مجیک فروشگاه ساعت مچی فروش عینک آفتابی مارک ساعت دیواری فانتزی ساعت مچی مردانه گن لاغری هاست لینوکس آچار آی نام تبادل لینک خرید پتو اسناگی خرید ساعت هات بانز گیرنده دیجیتال خرید شلمن خرید عینک آفتابی مردانه ساعت مچی زنانه خرید ساعت مردانه خرید عینک اینترنتی عینک آفتابی پتوی اسناگی خرید اینترنتی چراغ خواب شلمن خرید اینترنتی گن لاغری عینک آفتابی مردانه خرید ساعت کاسیو حباب ساز جاگل بابل شارژر همراه پاور بانک